8 תשובות
^^ פייס אי די
שואל השאלה:
ואני מפחדת לכבות אני לא יודעת את הסיסמה
ואני מפחדת לכבות אני לא יודעת את הסיסמה
ואין לי שמץ סורי אולי תלכי לחנות טלפונים או וואטאבר
שואל השאלה:
זה לא תמיד פיס איי די זה גם סיסמה
זה לא תמיד פיס איי די זה גם סיסמה
אז את מהטלפון עכשיו? אם כן פשוט תשני סיסמה
אם לא, כנסי לקישור זה מדריך מפורט מהתמיכה של אפל
אם לא, כנסי לקישור זה מדריך מפורט מהתמיכה של אפל
קישורים מצורפים:
אנונימית
שואל השאלה:
אני פתאום שכחתי והטלפון היה פתוח ועד עכשיו לא סגרתי אותו
אני פתאום שכחתי והטלפון היה פתוח ועד עכשיו לא סגרתי אותו
לפתות אותו ואז הוא יפתח
אז איך שאלת את השאלה, מחשב?
באותו הנושא: