10 תשובות
מושלם
יותר מדי צבעים לא קשורים בעיניי
נחמד
מושלם אבל הייתי ממליצה לשיער פזור אולי אם בייביליס או מחליק ואפשר גם בלי!והייתי ממליצה על חולצה לבנה ❤
לדעתי תשימי חולצה לבנה, היא הרבה יותר תתאים לך
וואי מזל שאין לי את הבעיות האלו יותר
עליונית אין למה רותח בחוץ
ועדיף טישרט לבנה רגילה שלא יהיו יותר מדי צבעים ודברים מיוחדים
החולצה והאליונית לא אהבתי את יכולה להשים חולצה לבנה או שחורה
מושלם לדעתי