13 תשובות
שותה המון מים ועדיין החיים שלי בזבל
אנונימית
שואל השאלה:
הכול עובר בסוף
אנונימי
אומרים לי את זה מכיתה א
אנונימית
שתייה מופרזת של מים עלולה לגרום להרעלת מים. במצב הזה עודף המים מדלל את יוני הנתרן שבנוזלי הגוף (בדם, למשל), מה שעלול לגרום למחסור בנתרן (היפונתרמיה).
שואל השאלה:
יפה,אבל שמתבגרים מבינים את המשמעות האמיתית של זה.
אנונימי
והיא?^
שואל השאלה:
לא אמרתי לשתות שתייה מופרזת,הרעלת מים מקבלים מנראלי 3-4 ליטר בכמה דקות
אנונימי
שואל השאלה:
אם עוד לא הבנת אתה תבין
אנונימי
לא בהכרח, גם אם במהלך היום שותים יותר מידי מים (במיוחד אם לא עושים שום פעילות שמפרישה את המים האלה מעבר לעשיית
צרכים) זה יכול להיות מסוכן באותה המידה.
לכן- חשוב לשתות מים מהמון בחינות יש לכך בהחלט המון יתרונות, אבל הכמות המומלצת
ביום היא 3/4 ליטר גג, לא להגזים בכדי לא לקבל תוצאות שונות ממה שרצינו :)
חברים כדי לקבל הרעלת מים צריך לשתות כמויות ענקיות בזמן קצר

פעם שתיתי 6 ליטר תוך חצי שעה ולא קרה כלום חות מכאב בטן.
אנונימית
שואל השאלה:
אז רגע אתה בעצם אומר פה שזה יכול להפוך אותך לחסר נתרן? ומה אם נגיד אני אוכל הרבה מלח? זה עדיין ישפיע?
אנונימי
שואל השאלה:
ברור,אני מדבר על ליטר כל שעתיים שלוש ולא בבת אחת
אנונימי
כמובן במינון הנכון.. כמויות גדולות מידי של מים יכולות לגרום להפיכת איזון המלחים בגוף