16 תשובות
כן, זה סתם שטויות לפסול על זה
תקראו לי מתנשא לא אכפת לי אני עדיין לא אצא עם מישהי שאוהבת מזרחית
שואל השאלה:
זה כמו לפסול מישהו בגלל סוג טלפון.
זה כמו לפסול מישהו בגלל סוג טלפון.
שואל השאלה:
^^למה? במה זה מפריע לך?
^^למה? במה זה מפריע לך?
אין לי מושג מי פוסל בגלל זה
אבל זה סתם מטומטם לפסול בגלל טעם במוזיקה
אבל זה סתם מטומטם לפסול בגלל טעם במוזיקה
כי הם מתנשאים שחושבים שהם רמה מעל כולם.
שואל השאלה:
^אין לי רשימות של 50 דברים.
אני פוסל מישהי על שיער גוף, שטוחה לגמרי בלי ציצי ותחת, שמנה, לא מטופחת ועוד כמה דברים, טבל זה העיקר. אלה דרישות לגיטימיות ביותר.
^אין לי רשימות של 50 דברים.
אני פוסל מישהי על שיער גוף, שטוחה לגמרי בלי ציצי ותחת, שמנה, לא מטופחת ועוד כמה דברים, טבל זה העיקר. אלה דרישות לגיטימיות ביותר.
דווקא ממך הייתי מצפה לפסול על זה
באמת שזה די מטומטם לפסול על זה לדעתי
באמת שזה די מטומטם לפסול על זה לדעתי
חח
אני מת. אז מה אתה מדבר בכלל?
אני מת. אז מה אתה מדבר בכלל?
שואל השאלה:
^אלה דברים בסיסיים.
^אלה דברים בסיסיים.
שואל השאלה:
ברווזון, אני לא אפסול על זה בחיים. גם אני שומע לפעמים מזרחית.
ברווזון, אני לא אפסול על זה בחיים. גם אני שומע לפעמים מזרחית.
כן, בטח. אני אפסול את בת הזוג שלי כי היא לא מתקלחת עם ברווז גומי מצפצף
שואל השאלה:
^מה זה קשור? מה לא לגיטימי בלפסול מישהי על שיער גוף? על טיפוח?
^מה זה קשור? מה לא לגיטימי בלפסול מישהי על שיער גוף? על טיפוח?
^כי היא אוהבת מזרחית אז היא לא "איכותית" כמוהו
צור השבור:
"לגיטימי לפסול על
*רשימה של 50 דברים*
?"
שוב צור השבור:
"לגיטימי לפסול על
*רשימה של 50 דברים*
?"
שוב צור השבור:
אין לי בעיה עם מישהי שאוהבת *גם* מזרחית, אבל לרוב אלה שישמעו *רק* מזרחית זה פשוט טיפוס שאני לא נמשך אליו.
באותו הנושא: