6 תשובות
תשתי מים ואם את צריכה להקיא אז תלכי לשירותים
היא חברה שלך, אולי היא תתבאס אבל זאת הבריאות שלך, וזה מעל הכל, תמיד אפשר לעשות את הדברים שתכננתן, שום דבר לא בורח לשום מקום
תאכלי משהו קטן ותבקשי ממנה אופטלגין ( אם זה טיפות אז בסביבות 25) תוך חצי שעה את מרגישה בן אדם חדש
תרגישי טוב אחותי ותהנו!
שואל השאלה:
תודה לכולם על העזרה❤
מעריכה.

טוב הוחלט להעיר אותה עכשיו ולבקש עזרה
איך להעיר אותה?
אנונימית
לכי למקרר תקחי לימון ופשוט תריחי אותי זה עוזר
ואם את לא מרגישה מחר טוב אז אל תלכו לתכנונים
שואל השאלה:
עידכון:
הערתי אותה ולקחתי כדור
הרגשתי יותר טוב תוך חצי שעה והספקנו כל מה שרצינו

מסתבר שאני הייתי ביום הראשון של המחזור (לא פעם ראשונה שקיבלתי!) אז בגלל זה כל הכאבים כניראה
אנונימית