4 תשובות
אני בבני עקיבא אבל אני לא הולכת למחנה
לא הייתי המחנה מעפילים אבל אני מניחה שיש קבוצת וואטסאפ ארצית של השבט שלך אם את רוצה(לא מומלץ בכלל!!)
לא של מעפילים... אבל תראי אולי לחברות שלך יש
שואל השאלה:
יש לך קישור
יש לך קישור
אנונימית
באותו הנושא: