5 תשובות
life in a year
grave of the fireflies (אם לא מפריע לך אנימה)
grave of the fireflies (אם לא מפריע לך אנימה)
האצ'יקו, בכיתי מלא
שואל השאלה:
^חחח כן, נכשלתי בטסט ומאז היום ממשיך להידרדר.
אבל ראיתי "נסחפים", שאגב זה סרט מעולה וממליצה בחום, וזה עזר קצת.
^חחח כן, נכשלתי בטסט ומאז היום ממשיך להידרדר.
אבל ראיתי "נסחפים", שאגב זה סרט מעולה וממליצה בחום, וזה עזר קצת.
אנונימית
תאמיני לי שאני מבינה את ההרגשה שלך כלכך אלוהים זה קשה
אנונימית
אשמת הכוכבים
במרחק נשימה
במרחק נשימה
באותו הנושא: