11 תשובות
ממוצע
אנונימית
שהוא לא מוביל, אלא מובל.
אולי שהוא בינוני כזה
הוא לא מתכוון ללהקת זאבים במקרה
כמו אלפא ובטא?למה שהוא יגיד את זה*_*
אנונימית
^ כי הוא מודע לעצמו?
שהוא לא הכי חזק, יפה ואליל, הוא לא הכי חלש ומכוער, הוא ממוצע כזה
אך כמובן שהכל ניתן לשינוי עם עבודה עצמית. אני למשל סיגמא לפי ההגדרה של זה.
אני חושבת שזה פעם ראשונה שאני רואה מישהו משתמש במילים מהתחום הזה ללא אירוניות^
תשאלי את הלהקה שלי אפילו.
כביכול גבר שהוא לא מצליח או חזק כמו גברים אחרים
באותו הנושא: