2 תשובות
לא יודעת כמה אבל לפי איך שאני מכינה את זה אז לא נראה הרבה ולדעתי אפילו שתי רולים זה בסדר
עדיף לך לא לספור קלוריות, הכל עניין של איזון❤
ואם את מזמינה דרך וולט (יש שם הרבה מסעדות טובות של סושי),
אז ראיתי שזה קוד הנחה שווה להזמנה הראשונה מוולט, הקוד: rotem28
ואז ההזמנה תצא לך הרבה יותר זול, ובתאבוןן.
אנונימי