5 תשובות
איזה כיתה את?
בת כמה את?
די עם השאלות האלה!
תלבשי -
*מה שאת אוהבת
*מה שעונה על הטעם האישי שלך
*מה שיש לך בארון
*מה שמחמיא לך

זו שאלה כזאת כללית. כל אחד והטעם שלו, ואי אפשר לענות לך סתם ככה.
סטיפס, בבקשה תתחילו למחוק את השאלות המיותרות והחוזרות האלה.
כוסאימאשכ'ם
זה נורא קשה להגיד...
איזה סגנון את אוהבת?
צבעים מועדפים?
צבע גוף?
גובה?
מבנה פנים?
מה את בעצם (פרחה, ערסית, חננה, גוטית, פריקית..)?
כאילו שאת לא יודעת מה ללבוש.
לבוש נורמאלי ויפה, כמו שהתלבשת בשנה שעברה!

ודיי עם השאלות החופרות האלה
דיייייייייייייי