התחברות הרשמה

הפרש כזה של שנה וחצי* זה בסדר?

כיאלו אני עולה לי וביוני איהיה בת 16 והוא כיתה יא ובינואר הוא בן 17
23 באוגוסט 2022, 03:17
הפרשי גילאיםגילמערכת יחסים    
9 תשובות
כן
ס
סנובית
כן
P
PartyNextDoor
כן
Bored.Girl
כן
ו
וואו רק בלי ה-א'
יאפ
N
Neo got my back
כן
s
s*KIT*tles
כן
מ
מה זה כאן
כן
א
אנונימית6900
כן בטח
~
~Shawarma~
באותו הנושא:
הפרש הגילאים ביני לבינו הוא שנה וחצי ואני מאוהב בו (אני בן) אז...
בת 15 וחצי ובן 18 וחצי זה הפרש גילאים גדול מידי?
זה הפרש בסדר אני בן 15.5 והיא בת 13 ההפרש שלנו הוא שנתיים ו4 חודשים
הפרש של שנתיים וחצי זה בסדר?
הפרש של שנה וחצי זה בסדר ?
הפרש גילאים של שנתיים וחצי זה בסדר?
בחורה בגיל 18 וחצי כשיוצאת עם בחור בן 27 זה ממש הפרש גדול?
מאיזה גיל הפרש גילאים של 5 וחצי שנים במערכת יחסים רומנטית הוא בסדר?
העם לקיים זוגיות עם הפרש גילאים של שנתיים וחצי זה בסדר ?
שנה ושמונה חודשים הפרש גילאים זה בסדר? בת 13 ובן 14 וחצי
הפרש של בערך שנה וחצי זה הרבה?