22 תשובות
לא שמעתי כבר מלא זמן אבל פעם ממש אהבתי את monsta x
בלאק פינק
אנונימית
bts blackpink
פרומיס9 וסבנטין
בלאקפינק וסטריי קידס
אברגלו הן האולטיות שלי
אבל אני סטאן של כנראה בסביבות ה100 להקות ועוד שומעת הרבה
אבל אני סטאן של כנראה בסביבות ה100 להקות ועוד שומעת הרבה
גג : קוסמיק גירל / לונה / אףאקס
בג : אנסיטי / שייני / סבנטין
בג : אנסיטי / שייני / סבנטין
סטריי קידס
סטריי קידס
aespa וblackpink
אייזואן
ביטיאס,אייטיז,טיאקסטי,שלושתם בעיקרון
להקות בנים : stray kids, txt, seventeen
להקות בנות : blackpink, itzy, twice
להקות בנות : blackpink, itzy, twice
אני אישית סטאן של הרבה להקות יחסית אבל האולטס שלי אלו בלאקפינק ואנהייפן
פינק וונום,מי הביאס שלך מאנהייפן?שלי זה ניקי,הבחור הזה פשוט נולד עם פנים של דוגמן או מה???!הוא כזה לוהט ועוד בחור צעיר כזה
ליפנים יש יופי אחר שהוא גם מטריף חושים
mamamoo
בלאקפינק, ביטיאס וטיאקסטי (אחד מהם), אבל אני סטאן/שומעת לעוד
סבנטין
אקסו
ביטיאס
ftisland
אקסו
ביטיאס
ftisland
יש לי יותר מידי להקות שאני סטאן עליהם בזמן קצר
שואל השאלה:
יא תודה לכולם
^^^^^^ ניקי ברור הוא פשוט בן אדם יפה ברמה אחרת
יא תודה לכולם
^^^^^^ ניקי ברור הוא פשוט בן אדם יפה ברמה אחרת
bts seventeen txt
אנונימית
באותו הנושא: