12 תשובות
תלוי בסיטואציה או כמה זמן עבר או עם מי זה היה
זה תלוי בהרבה גורמים
מי שבגד כנראה יעשה את זה שוב, עדיף לך שלא לצאת עם בן אדם כזה, לא הייתה לי זוגיות אף פעם אבל פשוט אל תעשי את זה
לא.
הייתי אומרת לא אבל הייתי מאוהבת במישהו שבגד בי עם יותר מעל 2 בנות.. אז לא יודעת
אבל לעתיד אגיד לא
אתרחק מאדם כזה
אם בגדה בי אז לא
לא. קשה לבנות אמון בבן אדם כזה .מצטערת. הוא יצטרך לעבוד קשה
תלוי כי אי אפשר לשפוט בן אדם בגלל טעות אחת שלו
לא מי שבוגד מסוגל לבגוד שוב לא סומכים על זה
לא. למה לי להעמיד את עצמי בסיטואציה כזאת ולהפגע בסוף?
האמת שכן אפ אני ממש רוצה להיות איתו והבעיה היחידה זה שהוא בגד
אנונימית