10 תשובות
כי הן רצות לאט אז יקח הרבה זמן לברוח
אנונימי
במקרה של נפילה בשבי
אנונימית
שואל השאלה:
^בנים לא יכולים ליפול בשבי?
אנונימית
זה באמת בעייתי אבל את תדאגי לאט לאט העולם מתקדם ולא יהיה יותר קו רוחב הכל יהיה במחשב
אם הן יפלו בשבי יש סיכון גבוהה שיאנסו אותן והן יכולות להיכנס להיריון
בהשוואה לבנים שהנזק חמור אבל לא בקנה מידה זהה
אנונימית
סתם אבל פשוט עדיין הדעות ממש מקובעות
המדינה לא מוכנה לסכן נשים שיפלו בשבי משום שהן עלולות להיכנס להריון, זה הסיבה העיקרית.
עובדתית גברים בנויים ללחימה יותר מנשים.
לטעון הפוך זה לא נאורות אלא בורות.
עוברות מותק למה לא?
זה גם לא שלוחמים גברים חוצים קווי אויב כל שני וחמישי. רק כשצריך. ובדרך כלל כשצריך, יקחו יחידה שמתאימה לייעוד. אז נכון גם תותחנים, גם איסוף קרבי, וגם שייטת 3 הם כוחות שמשלבים לוחמות וחוצים קווי אויב.
אבל לרוב פשוט לא צריך, ובמידה וצריך, כנראה שיקחו יחידה מובחרת/חיר מתמרן.
אבל יש לחלוטין לוחמות שמורשות ומוכשרות לתמרן.
שלא לדבר על טייסות וצוות אוויר, שגם זה נחשב חציית קווי אויב.
אז, נשים כן חוצות. נשים חוצות כשצריך את הצוות שלהם. גם גברים חוצים כשצריך את הצוות שלו. ההבדל הוא שגברים מגיעים ומשרתים ביותר יחידות, כל היחידות הקרביות למעשה, ונשים רק בחלק, וגם מתוך החלק הזה רק חלק מוכשרות לתמרון.
אם יש לך עוד שאלות על התחום מוזמנת לשאול.
malia
עובדה שטייסות עוברות קורס שבי.
וחוץ מזה יש לזה פתרונות, לכניסה להריון, את מוזמנת לבדוק בעצמך.