3 תשובות
אם שני הצדדים מוכנים להשקיע את המאמץ באותה המידה ויש הדדיות, אין סיבה שלא לדעתי.
דבר אחד תבין, קשר שהיה ונגמר, ולאחר תקופת זמן חזר, בחיים לא יהיה אותו הדבר.
ולהבין את זה יהיה קשה.
אפשרי לתקן הכל אבל התחושה לא תהיה אותה תחושה, לא קל להגיד את זה אבל לפעמים עדיף לשחרר במיוחד כשהיו כמה פרידות בעבר וכמה חזרות.
יש סיבה שזה לא החזיק מההתחלה.
שואל השאלה:
לא הייתי קורא לזה פרידה, פשוט היינו בקשר רק ולא נפגשנו ויצא שפשוט כאילו סיימנו את זה לקצת זמן ואז חידשנו
אבל כן הייתה אהבה בינינו וזה
אנונימי