10 תשובות
פופקורן.
מזתומרת יותר גרוע?
שקית פופקורן כי זה לא באמת משביע
שקית פופקורן
פסטה רוזה זה אחלהה
שקית פופקורן .
שקית פופקורן זה לא אוכל וגם לא ממש משביע
שואל השאלה:
^^מבחינה קלורית וערכים תזונתיים
אנונימית
פופקורן משביע תאמת כי יש לזה נפח גדול אבל פסטה נשמע טעים יותר
פחות קלוריות יש בפופקורן ואם הוא טבעי בלי תוספים הוא יותר "בריא" אבל תאכלי מה שאת חושבת שטעים יותר לך
מבחינה קלורית ברור שפסטה רוזה יוצר משמינה