5 תשובות
מחר בעפולה ב8 וחצי כניסה חינמית.
עריכה: מסתבר המופע הזה היה היום לא משנה
אין, הם התפרקו, haha.
שואל השאלה:
אבל מחר יום שישי , זה לא היה היום? ,כי גם היום הייתה הופעה בעפולה
אנונימי
ערכתי^
שואל השאלה:
אני יודע שהם התפרקו , בגלל זה שאלתי
אנונימי