6 תשובות
לא חושבת שיש לי אולי קצת זיכרון שנדפק ולפעמים לעיתים רחוקות שיעוליםנאבל לא נראה לי קשור
חוש הריח נידפק
לא היה לי כלום
לא נראלי שיש לי תופעות
לי אין תסמינים בכלל
שלושה חודשים הייתה עייפות קיצונית ובגלל שגם יש לי אסטמה אז חודש וקצת יותר היו לי קשיי נשימה, ובין היתר היו לי סחרחורות כל הזמן.
כפי שניתן להבין, חטפתי את זה קשה