24 תשובות
אם את כבר לא מאמינה אז את לא צריכה לשמור תעשי מה שבא לך
בלי קשר אם את קטינה תעדכני את ההורים שזו ההחלטה שקיבלת
בלי קשר אם את קטינה תעדכני את ההורים שזו ההחלטה שקיבלת
לאא.
לשמור שבת זה קשה ובמיוחד לצאת בשאלה תחללי
שואל השאלה:
לחלל את השבת בסתר כמובן
ועוד 3 חודשים אני בת 18
לחלל את השבת בסתר כמובן
ועוד 3 חודשים אני בת 18
אנונימית
לאאאאא בבקשה לא ):
אנונימי
שואל השאלה:
^^
למה בדיוק?
אני כאילו כל כך נמאס לי מהדת
אני רוצה לחיות את החיים שלי ולא של אחרים
^^
למה בדיוק?
אני כאילו כל כך נמאס לי מהדת
אני רוצה לחיות את החיים שלי ולא של אחרים
אנונימית
תעשי מה שאת רואה לנכון. אל תקשיבי לאף אחד אחר.
לא למה
תקשיבי כולם כאן דתיים ולא מבינים שיש אנשים שיש להם רצון שונה משלהם
תעשי מה שבא לך ותאמיני במה שאת מאמינה
תעשי מה שבא לך ותאמיני במה שאת מאמינה
פשוט תתנהגי כאילו זה יום חול, אין מה לדעת או לעזור בזה
להמשיך לכתוב שאלות בסטיפס
לא, אל תחללי
תעשה מה שבאלך
אל תחללי
תחללי או לא בכל מקרה אין לזה משמעות
אנונימית
לא לא צדיקה
תעשי רק מה שטוב לך ותחללי את השבת עם משהו שאת אוהבת לעשות כדי שתיהי שלמה עם עצמך3>>
תעשי מה שטוב לך באמת
אל תקשיבי למי שנותן לך דעה הפוכה
בהצלחה3>>
אל תקשיבי למי שנותן לך דעה הפוכה
בהצלחה3>>
מסכימה ומחזקת ^
התכוונתי ל ^^ אופס
לא, חס ושלום
מי זה "כולם"? גויים? יהודים שבעטו שמה הורישו להם אבותיהם? במתנה טובה של הקב"ה? לה ם שאותם אנשים ישמשו דוגמא?
אנונימי
לא, החיים האמיתיים שלך - הם חיים שה' נתן לך, זה הכי טוב בשבילך, לא מה שיצר הרע אומר לך כדי להפיל אותך ולגרום לך לאבד את העולם הבא.
אנונימי
באותו הנושא: