5 תשובות
קרחונית
יומני היה קר
אנונימית
אני מניחה שהחוקרים שחיים שם מדברים ביניהם בשפה האנגלית, אין שם תושבים "רגילים"
נראה לי שבאנגלית
אני לא חושבת שגרים שם אנשים כנראה שזה רק חוקרים שמדברים באנגלית
שפת דובוני אכפת לי צפוניים במהדורה מוגבלת