6 תשובות
קראתי את השאלה רק למעלה בגדול והתשובה היא שלא רוצים להיות בודדים ולהרגיש אהובים
אין לי שמץ
אנשים רוצים להיות נאהבים בסופו של דבר התחושה הזו שיש מישהו שאכפת לו ממך היא ממש מנחמת. לפעמים זוגיות היא טובה ולפעמים היא נוראית והרסנית
הרבה מפחדים להישאר לבד והתחושה שיש להם מישהו שהם אוהבים נותנת להם נחת ומורידה מהם לחץ, הם נשענים על בן הזוג ומרגישים שהכל ורוד רק בגלל שהם בתוך מערכת יחסים
כל דבר נגמר, זה טבע החיים, על אותו עקרון להפסיק לחיות עכשיו כי מתישהו נמות? אנחנו רוצים לחוות דברים.
אנונימי
לא רוצים להרגיש לבד .. אני חושבת שזה עניין כזה שלשמוע שמישהו אוהב אותך ומחמיא לך בלי סוף מרגיש כמעיין נחמה..?
למשל בנות עם הורים בעייתיים ( פרנטס אישיוז )
יכנסו לזוגיות רצינית בגיל מוקדם הרבה יותר ( אפילו 13 )
רק בשביל שמישהו יתן להם תצומת לב .
אני למשל לא חושבת שאני צרכיה בן זוג כדי להרגיש אהובה, אומנם אני מבינה את הדחף של בנות להשיג חבר בגיל מוקדם , אבל אני האמת מפחדת מזוגיות ( פוביה מוזרה אני יודעת )
למשל בנות עם הורים בעייתיים ( פרנטס אישיוז )
יכנסו לזוגיות רצינית בגיל מוקדם הרבה יותר ( אפילו 13 )
רק בשביל שמישהו יתן להם תצומת לב .
אני למשל לא חושבת שאני צרכיה בן זוג כדי להרגיש אהובה, אומנם אני מבינה את הדחף של בנות להשיג חבר בגיל מוקדם , אבל אני האמת מפחדת מזוגיות ( פוביה מוזרה אני יודעת )
באותו הנושא: