11 תשובות
מזעזע
עצוב לי על הילד שיגדל לכל השיט הזה
עצוב לי על הילד שיגדל לכל השיט הזה
לא מגיע לו להיות אבא.
שואל השאלה:
אבל בתכלס אורטל פרסמה את זה..
אבל בתכלס אורטל פרסמה את זה..
אנונימית
אבא שלי חנק אותי שהייתי בן 9 וקילל אותי חטף את הטלפון שלי שהייתי בן 16 ושם את הטלפון שלי באשכים שלו מול כל המשפחה ושיפשף חזק. הכל בסדר הוא טופל ברווחה
אז לדעתי בן אל לא עשה משהו כזה גרוע ומלא אנשים מקללים ונשברים
אבא שלי אמר שהוא פחות גרוע מבן אל ושהוא בחיים לא דיבר ככה. חחח פיפי
הוא מצפה שאני אסלח לו ואחזור איתו לקשר שלו אין חמלה לאחרים
אז לדעתי בן אל לא עשה משהו כזה גרוע ומלא אנשים מקללים ונשברים
אבא שלי אמר שהוא פחות גרוע מבן אל ושהוא בחיים לא דיבר ככה. חחח פיפי
הוא מצפה שאני אסלח לו ואחזור איתו לקשר שלו אין חמלה לאחרים
אנונימי
גם^^
ובגלל זה כואב לי על הילד
לא אבא שלו אהוב אותו ולא אמא שלו
תראי איך הם רבים על שטויות ולא חושבים על הילד שלהם
כלכך עצוב לי עליו הוא נולד להורים הלא נכונים
ובגלל זה כואב לי על הילד
לא אבא שלו אהוב אותו ולא אמא שלו
תראי איך הם רבים על שטויות ולא חושבים על הילד שלהם
כלכך עצוב לי עליו הוא נולד להורים הלא נכונים
לא יודעת אני לא שופטת לפי ההקלטה כי אני מאמינה גם שזה משגע כשיש לך בן שאתה לא רואה גודל ואסור לך לפגוש אותו ליותר מ3 שעות
לא מצדיקה כלום בעיקר מרחמת על הילד שההורים שלו מתעסקים בדברים כאלו במקום לגדל אותו לסביבה טובה
לא מצדיקה כלום בעיקר מרחמת על הילד שההורים שלו מתעסקים בדברים כאלו במקום לגדל אותו לסביבה טובה
כן מדויק.^
הוא עוזב תבן שלו ובורח עכשיו לחול אז כנראה שהוא לא כל כך רוצה לראות אותו
אנונימי
אף אחד לא יכול לדעת מה המצב של בן אל עם אשתו ועם הבן שלו, אף אחד לא יכול לדעת מי אשם בסיטואציה או מי הביא אותו למצב של כאלה עצבים. אנשים שוכחים שאנשים מפורסמים הם גם בני אדם, גם להם מותר לטעות, אני בטוח שהוא לא התכוון לחלק ממה שהוא אמר ובן אדם מגעיל מי שפרסם את ההקלטה הזו.
מזעזע
מזעזעות ממש
באותו הנושא: