5 תשובות
לא כל כך . בדרך כלל צריך ומבקשים את פרטי החשבון..מוזר
יכול להיות שרק אחרי שתעברי התלמדות יבקשו ממך
הגיוני, איפה שאני עובד מביאים צק משכורת, ואז אני הולך ומפקיד בבנק
נשמע מוזר. בדכ ממלאים טופס 101 ששם מציינים את חשבון הבנק על מנת שתקבל שכר כל חודש, תבדוק מול המעסיק
כן. כנראה נותנים צק