10 תשובות
הייתי חושבת שהיא חסרת ביטחון
כמה דברים
דבר ראשון שבטוח חם לה עם זה
שהיא כנראה חסרת ביטחון בגוף שלה
או שהיא רוצה להסתיר חתכים
דבר ראשון שבטוח חם לה עם זה
שהיא כנראה חסרת ביטחון בגוף שלה
או שהיא רוצה להסתיר חתכים
אנונימית
שואל השאלה:
וואי אז זה מה שחושבים עליי?
וואי אז זה מה שחושבים עליי?
שהיא חותכת או אנורקסית
אני שמה סוודר בחום וזה לא בגלל שום אחד מהדברים שאמרתם...
פשוט קר לי גם בחום(ברור אני לא שמה תמיד אבל ....)
פשוט קר לי גם בחום(ברור אני לא שמה תמיד אבל ....)
שואל השאלה:
^^באמת?
^^באמת?
גם אני הייתי ככה (שקר לי גם בקיץ), עכשיו חם לי רצח עם חולצה קצרה, אז יכול להיות שזה משתנה, יכול להיות שלא
שהיא חותכת או חסרת ביטחון עצמי
או שהיא מייבל פיינס
או שהיא מייבל פיינס
אנונימית
שחם לה
^^ כן תמיד כשקורה לי משהו אני שמה סווטשירט אז שאנשים אחרים עושים את זה אני ישר חושבת על זה
באותו הנושא: