6 תשובות
הישנה. בתור מי שסיימה השנה י"א לא הרגשתי את הלחץ עד המחצית השנייה, היה לי זמן להתאפס על עצמי לתכנן מראש תקופה של חודשיים וקצת ולסיים עם זה, היה לי זמן למשפחה וחברים כי תכננתי זמן נכון, התאפשר לי ללמוד ביחד בקבוצות מעבר לבית הספר שלי וכך גם להשיג כישורים חברתיים מעבר, כי היה משהו משותף.
ברפורמה החדשה לא רק שהעבודות המפרכות מתפרסות למשך השנה, אין בגרויות קודמות שאפשר לקחת כדוגמא. הכל חדש וכל עבודה שנכתבת אמורה להציג משהו שלא הוגש קודם לכן, לכן אין דרך באמת לדעת שמישהו בדרך הנכונה חוץ מעצת מורה...
מניחה שלהכל יש יתרונות וחסרונות אבל אני מעדיפה ומרוצה מהרפורמה שלי
ברפורמה החדשה לא רק שהעבודות המפרכות מתפרסות למשך השנה, אין בגרויות קודמות שאפשר לקחת כדוגמא. הכל חדש וכל עבודה שנכתבת אמורה להציג משהו שלא הוגש קודם לכן, לכן אין דרך באמת לדעת שמישהו בדרך הנכונה חוץ מעצת מורה...
מניחה שלהכל יש יתרונות וחסרונות אבל אני מעדיפה ומרוצה מהרפורמה שלי
שואל השאלה:
למה?
למה?
הישנה, כי בבחינות הנבחנים משתמשים בלפחות איזשהו ידע שרכשו מהלמידה (גם אם אחרי זה הם שוכחים את רוב החומר, לפחות הם מתרגלים את הרגלי הלמידה שלהם לקראת מבחנים ויודעים איך ללמוד נכון למבחנים, דבר שהוא חשוב לקראת ההמשך).
בעבודות סמינריות, במיוחד כאשר הן נעשות בקבוצות, לתלמידים יש יותר מקום לקבל ציונים גבוהים בלי באמת להשקיע - הם יכולים לקנות עבודות שבוצעו בעבר או להסתמך על חברי הקבוצה שלהם שיעשו את רוב העבודה. לי אישית אין ספק שהרפורמה הזו תהיה כישלון מוחלט.
אך נחיה ונראה.
בעבודות סמינריות, במיוחד כאשר הן נעשות בקבוצות, לתלמידים יש יותר מקום לקבל ציונים גבוהים בלי באמת להשקיע - הם יכולים לקנות עבודות שבוצעו בעבר או להסתמך על חברי הקבוצה שלהם שיעשו את רוב העבודה. לי אישית אין ספק שהרפורמה הזו תהיה כישלון מוחלט.
אך נחיה ונראה.
מה חדש?
החדשה ברור אין שאלה
הישנה.
יתחיל להיות פה שוק שחור עם העבודות האלו ובכללי עבודה בקבוצות זה לא פייר כי כמעט תמיד יש אחד או גג שניים שעושים את הכל ואת כל השאר שליטרלי לא עושים כלום.
יתחיל להיות פה שוק שחור עם העבודות האלו ובכללי עבודה בקבוצות זה לא פייר כי כמעט תמיד יש אחד או גג שניים שעושים את הכל ואת כל השאר שליטרלי לא עושים כלום.
באותו הנושא: