8 תשובות
עדיף לעבור
למה להישאר במקום שלא טוב לך בו?
בהצלחה בכיתה ח(:
למה להישאר במקום שלא טוב לך בו?
בהצלחה בכיתה ח(:
תיתן עוד צאנס, ילדים בגיל הזה הם פשוט ח*רות ודרך אגב גם אני עולה לח' בהצלחה שיהיה לך :)
שואל השאלה:
^
בהצלחה גם לך :)
ותודה!
^
בהצלחה גם לך :)
ותודה!
אנונימי
אני גם עולה לח^
שואל השאלה:
^ 23:04
זה לא כל הילדים מדברים אליי ככה זה רק משהו כמו 10-15 ילדים מהכיתה ויש מצב שיש ילדים כן טובים שחבל להפסיד אותם אבל פשוט אני לא יודע אם זה שווה לבזבז שם שנה שלמה ולבדוק את זה או לעבור לבית ספר אחר
^ 23:04
זה לא כל הילדים מדברים אליי ככה זה רק משהו כמו 10-15 ילדים מהכיתה ויש מצב שיש ילדים כן טובים שחבל להפסיד אותם אבל פשוט אני לא יודע אם זה שווה לבזבז שם שנה שלמה ולבדוק את זה או לעבור לבית ספר אחר
אנונימי
שואל השאלה:
^ 23:04
תודה לך! בהצלחה לך בשנה הבאה :)
^ 23:04
תודה לך! בהצלחה לך בשנה הבאה :)
אנונימי
בהצלחה בכיתה ח.
עדיף לך לעבור בית ספר.
אני הייתי במצב כמו שלך, שלא הצלחתי להתחבר לאף אחד (לא התבריינו עליי חס וחלילה שלא נדע) ופשוט היה לי ממש מזעזע כל כיתה ז כי הייתי בדיכאון ולבד.
בכיתה ח כבר מצאתי לי חברים ויותר נפתחתי, אבל עדיין אני לא ממש עצמי עם כולם.
ממליצה לך לעבור ביצ ספר להתחלה חדשה והפעם תעזור אומץ לפתח שיחה עם אנשים
עדיף לך לעבור בית ספר.
אני הייתי במצב כמו שלך, שלא הצלחתי להתחבר לאף אחד (לא התבריינו עליי חס וחלילה שלא נדע) ופשוט היה לי ממש מזעזע כל כיתה ז כי הייתי בדיכאון ולבד.
בכיתה ח כבר מצאתי לי חברים ויותר נפתחתי, אבל עדיין אני לא ממש עצמי עם כולם.
ממליצה לך לעבור ביצ ספר להתחלה חדשה והפעם תעזור אומץ לפתח שיחה עם אנשים
לא להשאר במקום שלא טוב לך בו