5 תשובות
את יכולה לבחור לראות בזה דבר טוב,
זה קצת לא פייר כי יש לך משתנים אבל אני עד היום לא לובש מותגים, אני כן מסדר את עצמי לפני שאני יוצא כי אני לא כמו שהייתי בן 11 חסר מודעות לנראות אבל עצם זה שאת כבר לא ילדה לא אומר שאת צריכה להיות חלק מהזרם המזוייף... כי הוא באמת מזוייף
זה קצת לא פייר כי יש לך משתנים אבל אני עד היום לא לובש מותגים, אני כן מסדר את עצמי לפני שאני יוצא כי אני לא כמו שהייתי בן 11 חסר מודעות לנראות אבל עצם זה שאת כבר לא ילדה לא אומר שאת צריכה להיות חלק מהזרם המזוייף... כי הוא באמת מזוייף
וואי כל כך כן
לכולם זה קורה. גודלים.
אי אפשר להחזיר את הגלגל לאחור.
את כן יכולה להנות מהתקופה הנוכחית.
תתרכזי במה יש ולא מה אין
אי אפשר להחזיר את הגלגל לאחור.
את כן יכולה להנות מהתקופה הנוכחית.
תתרכזי במה יש ולא מה אין
שואל השאלה:
אתם יכולים גם לא להסכים איתי אבל זה מה שאני חושבת :)
אתם יכולים גם לא להסכים איתי אבל זה מה שאני חושבת :)
את בת 13, זה חלק מלהתבגר. את עוד תמצאי את עצמך.
באותו הנושא: