20 תשובות
בכלל לא
בכלל לא
^ לשפוט בן אדם על פי הטעם במוזיקה שלו
זה מביך
לא המעריצים שלו גדלו איתו הגיוני שהם יהיו בגיל הזה
בין אם זה סתם נוסטלגיה בשבילך או עדיין מעריצה אותו
תלכי ותהני
ותתעלמי מאנשים שחושבים שהם מגניבים אם הם יורדים על הטעם שלך במוזיקה
אנונימית
ממש לא
תהני בהופעה!!
שואל השאלה:
תודה לכולם❤❤
אנונימית
ללכת להופעה של ג'סטין ביבר זה בכללי מביך אבל לא קשור לגיל
אנונימית
והנה עוד אחת
אנונימית
לא!!!
תהני מהחיים שלך
לא
M|O
לא
^^ כי את אמרת
שואלת השאלה, תתעלמי מהתשובות פה ותעשי חיים בהופעה
יהיו מלאא אנשים בכל הגילאים
כולם חושבים שאוי גסטין ביבר אז בטח כל הבנות המתבגרות יהיו שם
וזה נכון אבל לא רק
אנונימית
קצת, מעבר לזה פשוט תעשי כיף אני בטוח שהופעה איכותית