9 תשובות
נציג שירות
או עובד דלפק או נציג שירות
לדעתי הכי קל
לדעתי הכי קל
לך לחנות כמו מקס סטוק
שואל השאלה:
ומשכורת? מה משתלם יותר
ומשכורת? מה משתלם יותר
אנונימי
מרצר
נראה לי שמלצר בגלל טיפים אבל זו עבודה קשה וגם לא תמיד נותנים
מלצרות זה טוב בגלל הטיפים אבל לא תמיד אתה תקבל.
אבל המשכורת לא משהו
אבל המשכורת לא משהו
אנונימית
במלצרות ועובד דלפק יש טיפים.
מלצרות+אולמות אירועים+ בבני ברק= 100%
באותו הנושא: