18 תשובות
לא
לא אל תעשי את זה, אל תברחי לשם
אם ההורים שלה יסכימו אז כן
לא. חד משמעית לא
ו14 גיל מאוד קטן .
אם רע לך בבית לא חסר פנימיות שתוכלי להיות בהם
אנונימית
לא הייתי עושה את זה בחיים
מילא פנימייה אבל להתקע עכשיו בבית של מישהו אחר?
זה לא נשמע ריאלי בכלל
מי יתן לך ללכת
אני לא חושבת שזה יהיה כזה כיף כמו שאת חושבת
שואל השאלה:
אבל אם אני עוברת לפנימיה או אולפנה אני צריכה לוותר על החברות,על הבית ספר,על בני עקיבא ועל העיר שאני גרה בה על כל החיים שלי בערך וזה גם יהיה יותר קרוב לבית שלי.
אנונימית
מה הסיבות שרע לך?
לרוב גיל ההתבגרות זה גיל כזה שמוצאים דברים כיותר מסובכים וקשים ממה שהם בפועל ולא כדאי לעשות החלטות פזיזות בגיל כזה מבולבל.
עדיף למצוא פיתרון לדברים שקשים לך אלא אם כן זה מקרה קשה של אלימות או דברים שבאמת מראים על זלזול של ההורים בטיפול בך ואי יכולת לתקן את זה
לעבור למקום אחר צריך להיות האופציה האחרונה אחרי שבאמת ניסית הכל
שואל השאלה:
האחרון שהגיב אני יכולה לדבר איתך בפרטי?
אנונימית
^^^אז את תכירי אנשים חדשים, תפתחי כישורים חברתיים
תרחיבי מעגלים חברתיים
תדברי עם אמא שלך על זה, אל תעשי משהו על דעת עצמך, אם היא לא תקשיב אז כמוצא אחרון תגידי לה שאת תלכי לפנימייה או משהו אם לא תסדרו את זה
איתי? בכיף
הקשר שלי עם אבא שלי התנתק, זה בסדר שדברים כאלה קורים.
אנונימית
לא. עדיף פנימיה. ולראות את ההורים מידי ופעם וכשלא מתאים לך לכי בסופ"שים לחברות.
הייתי מחכה לגיל 18 ואם עדיין מרגיש רע עד כדי כך אז אולי בורח. קחי בחשבון שצריך גם לממן את עצמך. למזלך בישראל בגיל 18 או אחרי בית ספר יש אפשרות להתגייס מוקדם ובכך להתחיל חיים חדשים במקום אחר שאולי תהני בו יותר
היי, האמת שעדיף שלא תעשי את זה
להיות תלויה או להרגיש חייבת לאדם בכל גיל זה הרגשה לא נעימה, את לא יכולה לדעת מה יוביל יום ובסופו של דבר גם יכולה לקרות אפשרות שתריבו וכנראה שלא יהיה לך נוח לחיות אצלה בבית, אם את באמת מרגישה לא בטוב בבית שלך אני מציע שלפני הכל תשתפי את ההורים שלך במה שאת מרגישה, במקרה וזה לא אפשרי תמיד יש מישהו שאפשר לדבר איתו פסיכולוג/ית, יועץ/יועצת של בית הספר וכו, תמיד תחפשי למי לפנות אני חושבת שגם יש מוקד טלפוני, במקרה ובאמת כבר ניסית ואת מרגישה שאת לא יכולה להשאר אני מציעה לך ללכת לפנימיה, ואני גם לא חושבת שזה דבר רע יש פנימיות לימודיות מהממות ואת יכולה להתבגר שם וללמוד שם ולהכיר חברים לחיים וגם לפתח עצמאות שזה מאוד חשוב בשלב מאוחר של החיים,
אבל חשוב שתזכרי שלכל דבר יש דברים טובים ושלילים וזה לא צעד קל הוא יהיה קשה כמו כל דבר בחיים,
בגלל זה אני אומרת לך את ילדה באמת ותחשבי לפני שאת עושה צעד כזה תתייעצי קודם,
בכללי כל דבר שאת צריכה אני פה ואת יכולה לפנות אלי באהבה❤
בתור אחת שקשה לה בבית לגמרי הייתי לוקחת את ההזדמנות
אבל ממליצה לך לעבור לפנימייה במקום לבית אחר