18 תשובות
סהכ בית ספר מה אתם בוכים
לעולם לא
לא
לא
ממש ממש לא
לא
אכן כן צריך קצת אייקון בבית ספר הזה
לא אימאלנ
לא כל כך
חדמש לא
ניראלי שכן~~
ובהצלחה לכולםם!! מקווה שהשנה תעבור עליכן בקלות ושתהנו כמה שאפשר❤❤
ובהצלחה לכולםם!! מקווה שהשנה תעבור עליכן בקלות ושתהנו כמה שאפשר❤❤
לא וזה סופר מלחיץ אותי
לא
ממש לא, החופש עבר לי מהר מידי וכל הזמן הזה הייתי בבית ואני מתחילה את יא עכשיו וואי
hell yeah
וואו לא
לא.לא.לא.
באותו הנושא: