18 תשובות
סהכ בית ספר מה אתם בוכים
לא
ממש ממש לא
לא
אכן כן צריך קצת אייקון בבית ספר הזה
לא אימאלנ
לא כל כך
חדמש לא
ניראלי שכן~~

ובהצלחה לכולםם!! מקווה שהשנה תעבור עליכן בקלות ושתהנו כמה שאפשר❤❤
לא וזה סופר מלחיץ אותי
ממש לא, החופש עבר לי מהר מידי וכל הזמן הזה הייתי בבית ואני מתחילה את יא עכשיו וואי
וואו לא
לא.לא.לא.