6 תשובות
מה גודל הכוויה?
עם זה משהו קטן שלא היה בטמפרטורה גבוהה אז לא...
ועם זה משהו גדולבהרבה מעלות אז כן...
המשך יום טוב
תלוי מה רמת הפגיעה..
דרגה ראשונה- זאת רק כויה עם אדמומיות וכאב.. - לא עושה צלקת
דרגה שניה- יש אדמומיות כאב ושלפוחית באיזור הפגיעה מלאה בנוזל שקוף. (תפנה לרופא)- אם לא מטפלים בכויה כמו שצריך יהיה צלקת.
דרגה שלישית- היא החמורה ביותר, מרקם העור חום ונוקשה (בדרך כלל כויה זאת היא מאש ואם יש לך כויה כזאת צריך דחוף ללכת למיון... - עושה צלקת!

מקווה שעזרתי:)
r16
בהחלט כן כמובן זה תלוי ברמה של הכוויה. רפואה שלמה.
כוויה יכולה לעשות צלקת אבל בד"כ רק אם היא ברמה גבוהה
ברמה שיכולה לשרוף פלטיק/נילון אז כן
כן בוודאי, הכוויה נהית אדומה ואח"כ נהיה צלקת.:)
באותו הנושא: