7 תשובות
עובדת בבייביסיטר
בערך חודש משהו כזה
הרווחתי 1000+ לא זוכרת כמה
הצלחתי לחסוך אבל בזבזתי הרבה
אנונימית
שואל השאלה:
איזה תחביב?
אנונימי
קצת יותר מחצי שנה
36 אלף סהכ פלוס מינוס
30 לשעה והייתי עובדת 10 שעות ביום ולפעמים יותר
האמת שאני מבוגרת בסטיפס בת 22
עובדת כמנהלת חשבונות 6-7 שעות
כבר שנה וחצי ככה מרוויחה נטו 8000-9000 שקל תלוי בשעות שאני עובדת
ולא אני לא מצליחה לחסוך כי אני משכירה דירה ואין לך משפחה שיכולה לתמוך ויש לי הוצאות
לא
לא
עבדתי מעל חצי שנה
במידה ולא הייתי מבזבז כרגיל בערך 15 אלף
לא עובד