6 תשובות
על חשבון העיר/ מועצה
אנונימית
את משלמת. גם בבתי ספר שיש הסעות מאורגנות אז משלמים על זה כחלק מהשכר לימוד
אצלי בעיר זה המועצה משלמת לנסיעות ממרחק מסוים מהבית ספר
תבדקי אם אצלך זה ככה
זה תלוי במרחק.
בבתי ספר איזוריים בדכ העיר מ֫ממנת.
אצלנו למשל (בית ספר עירוני בתוך העיר), יש קווי תלמידים, אבל צריך לשלם עליהם בדיוק כמו על אוטובוס אחר.
לדעתי חוץ מבתי ספר איזוריים, זה כן אמור להיות על חשבוננו. כי זה בחירה שלנו אם ללכת ברגל או לנסוע באוטובוס.
שואל השאלה:
^ מישוב לישוב זה על חשבוננו ?
אנונימית
^
לא יודעת בדיוק.
אבל ברוב הבתי ספר האיזוריים זה הסעות ממומנות, לדעתי זה כלול בתשלום בית ספר אבל לא סגורה על זה. לא משלמים ישירות לאוטובוס בכל אופן.
אבל אם את נגיד גרה בפתח תקווה ובוחרת ללמוד בחיפה אז מן הסתם שעל חשבונך.