4 תשובות
הוא בסדר לא מפוצץ
עדיף של אסתי לאודר
לא משהו
כן,אומרים זה קונסילר של אסנס טוב.
הזה של ה16 שעות.
הקונסילרים שלהם נחמדים אבל לא עפתי עליהם כי הם לא עם כיסוי גבוה כל כך שמספיק לי, אני אישית משתמשת בקונסילרים אחרים שאני ממש אוהבת (של מייקאפ רבולושין או של לוריאל ) ומעליהם לפעמים אני שמה גם את הקונסילר של אסנס בתור הארה (כלומר שמה אותו בגוון אחד או גג שניים יותר בהירים מהגוון עור שלי , מניחה מעט על האזורים הגבוהים של הפנים כלומר על איזור הt והוא נותן לי אחלה הארה)