6 תשובות
מלאא
אנונימית
היא לא נתנה לי לבחור אני עושה מלא ואני חושבת שזה יותר טוב מרק בקיני כי את עושה אז תעשי הכל כבר
מלא אבל רק בקיץ
אם את כבר עושה תעשי הכל
מלא
מלא