2 תשובות
יכולה לעזור לך עם זה גם אני התמיינתי למצח
אוי אני גם הייתי צריכה לכתוב קורות חיים למיון בצבא
תקשיבי זה ממש ממש לא ביג דיל, תכתבי שם באמת רק דברים באמת חשובים נגיד איפה למדת/עבדת, חוגים ותנועות נוער/התנדבויות ודברים חריגים שקרו לך בחיים (הורים התגרשו, לדוגמא)
אצלי ב"קורות חיים" כתבתי רק 5 שורות כי פשוט לא היה לי מה להוסיף כבר ולא אמרו לי על זה מילה
אל תשברי על זה את הראש, הם מודעים לזה שאת רק תלמידת תיכון :)
תקשיבי זה ממש ממש לא ביג דיל, תכתבי שם באמת רק דברים באמת חשובים נגיד איפה למדת/עבדת, חוגים ותנועות נוער/התנדבויות ודברים חריגים שקרו לך בחיים (הורים התגרשו, לדוגמא)
אצלי ב"קורות חיים" כתבתי רק 5 שורות כי פשוט לא היה לי מה להוסיף כבר ולא אמרו לי על זה מילה
אל תשברי על זה את הראש, הם מודעים לזה שאת רק תלמידת תיכון :)
באותו הנושא: