4 תשובות
את ממש לא מכוערת ואני בטוחה בזה
קודם כל, זה רק בחור ואני בטוחה שיש עוד הרבה שירצו להיות איתך, הפסד שלו! לאט לאט תנסי להחזיר את הביטחון שירד לך, אל תתני לאף אחד להוריד לך אותו, מדברת מניסיון
החא דחה אותך כי הוא טמבל והוא לא יודע איזה בחורה מושלמת הוא הפסיד
יש לי ידיד שמסוגל לדחות בנות ממש יפות רק כי הן לא הסגנון שלו
זה לא אומר עלייך כלום
אחד יכול לא לרצות בזמן ש100 אחרים כן
שלחתי לידיד בנות מאתר הכרויות כי הוא נורא רצה חברה ומישהי שאיזה גבר לא היה רוצה ממש יפה הוא סירב חח הוא מעדיף טיפוס אחר כנראה
ואני כבחורה דוחה חופשי גם בנים מאוד חתיכים הידידים שהיו לי ואחד מהם שגם עכשיו ידיד מאוד יפים אבל אף פעם לא הסכמתי להצעות וגם סתם בחורים רנדומלים כי אני לא מעוניינת בטיפוס/לא רוצה זוגיות בכללי/לא מתאים מבחינות אחרות
אבל זה לא אומר עליהם כלום ולא אומר שהרבה בנות אחרות לא היו רוצות אותם אותו דבר לגבייך בחור אחד לא בהכרח ירצה הרבה אחרים כן
בחיים אל תקשיבי רק לבנאדם אחד
זה לא אומר עלייך כלום
אחד יכול לא לרצות בזמן ש100 אחרים כן
שלחתי לידיד בנות מאתר הכרויות כי הוא נורא רצה חברה ומישהי שאיזה גבר לא היה רוצה ממש יפה הוא סירב חח הוא מעדיף טיפוס אחר כנראה
ואני כבחורה דוחה חופשי גם בנים מאוד חתיכים הידידים שהיו לי ואחד מהם שגם עכשיו ידיד מאוד יפים אבל אף פעם לא הסכמתי להצעות וגם סתם בחורים רנדומלים כי אני לא מעוניינת בטיפוס/לא רוצה זוגיות בכללי/לא מתאים מבחינות אחרות
אבל זה לא אומר עליהם כלום ולא אומר שהרבה בנות אחרות לא היו רוצות אותם אותו דבר לגבייך בחור אחד לא בהכרח ירצה הרבה אחרים כן
בחיים אל תקשיבי רק לבנאדם אחד