9 תשובות
כיתה יא זה נורמאלי שלומדים עד 5 6 ויש כאלה גם 7
אני ב י והשעה הכי מאוחרת זה שלוש וחצי
הכל 9 חוץ משישי ושלישי שיש לי 7 ו6
28 שעות (60 דקות) שבועיות, סטודנט
37 שעות כל השבוע, אני בכיתה י
והכי מאוחר שאני מסיימת זה כזה חמש
אנונימית
הכי ארוך שלי זה שמונה שעות עד שלוש וחצי (כיתה ח)
כיתה ט, 49 שעות
אנונימית
אה סכום שעות
48, יא'
40 בכיתה ט