10 תשובות
לא, תפני לרווחה.
לא זה לא בסדר..! תדברי איתה על הנושא הזה בדחיפות..❤
לא.
ברור שלא, תגידי לה אמא אני רעבה
זה ממש לא בסדר
לי זה זה אותו המצב ואז שאני אומרת לה שאני רעבה היא אומרת "מה את רוצה ממני?!? תתמודדי"
אנונימית
אל תריבי איתה והיא תכין לך
אני בטוח שהיא עושה את זה כדאי לחנך אותך ולא כי היא רוצה להרעיב אותך
תדברי איתה על זה ואני חושב שזה פשוט אי הבנה כי לא דיברתם על זה
ברמה העקרונית אם היא פשוט לא רוצה להכין לך אוכל אז זה לא אסור. היא לא חייבת. תכיני לעצמך
אנונימי
שואל השאלה:
^לא מסכימים לי להשתמש במטבח
אנונימית
למה אנשים רושמים שזה לא בסדר? אמא שלך לא חייבת לבשל לך ולהיות המבשלת שלך אפילו שהיא אמא שלך ולדעתי אין דבר כזה לעשות משהו כזה זה מגעיל אבל היא לא חייבת לבשל היא חייבת להביא לך בגדים מזון ושתיה יש לך מזון ושתיה בבית זמין גם אם את פחות אוהבת זה בסדר גמור מבחינה חוקית ובת כמה את שאת לא יודעת להכין אוכל? אפילו לא חביתה או משהו פשוט? רוצה כמה מתכונים פשוטים ?
ממש לא בסדר, תדברי איתה כמה שיותר מהר.. ❤
להרעיב בן אדם מתוך כעס זה ממש לא צודק, לא משנה מה עשית היא אמא שלך וחובתה לדאוג לך לא משנה מה