4 תשובות
אפשר לרוב כל 6 שעות אבל אני תמיד לוקחת 2 במכה אז זה בסדר לפי דעתי
פשוט אל תקחי יותר מזה בנתיים
את יכולה אולי להתקשר בבוקר לרופא ותבקשי שיתן לך מרשם למשהו חזק יותר במקום שתקחי מלא כדורים
שואל השאלה:
אני הולכת בבוקר לרופא אני צריכה לעשות בדיקות
אנונימית
תרגישי טוב