7 תשובות
תקבלי
כן
כן חובה
חד משמעית כן.
חייבים לשלם לך גם אם את עבדת חצי שעה.
אם לא ישלמו לך אז ברכותי!
את יכולה לתבוע ולקבל הרבה יותר
חייבים לשלם לך גם אם את עבדת חצי שעה.
אם לא ישלמו לך אז ברכותי!
את יכולה לתבוע ולקבל הרבה יותר
מה תקבךי 60 שקל
כנראה מה למה ללא
כן ברור
באותו הנושא: