4 תשובות
לא לדעתי
כאילו, אני לא מסכימה איתך
כאילו, אני לא מסכימה איתך
לא מסכימה, אבל יש כנראה עוד שזאת דעתם
לא בהכרח
כנראה שבחורה שהיא 1.70 ומעלה שאלה את השאלה הזו
כנראה גם שאין לה הרבה ביטחון עצמי
או שהיא מקנאה במישהי שיותר נמוכה ממנה
אבל לא, אני דווקא לא מסכימה וחושבת שגם נמוכות זה יפהפה
כנראה גם שאין לה הרבה ביטחון עצמי
או שהיא מקנאה במישהי שיותר נמוכה ממנה
אבל לא, אני דווקא לא מסכימה וחושבת שגם נמוכות זה יפהפה
אנונימית
באותו הנושא: