11 תשובות
בהחלט
נראה לי שכן.
כן הגיוני
גם לי, אני לובש עדשות בגלל זה
שואל השאלה:
כן אבל זה לא קשור לאיך שאני ניראת עם משקפיים^, אז אם אני אשים עדשות זה יהיה כאילו שמתי משקפיים. זה פשוט בגלל שאני רואה פחות טוב אז אני פחות חושבת איך מסתכלים עליי
אנונימית
מה המספר שלך בעיניים?
שואל השאלה:
נראלי -1 או -2
אנונימית
נו אז לא כזה נוראי, אם לא מפריע לך ביום יום פשוט אל תשימי
שואל השאלה:
אבל אני מפחדת שיגדל לי המספר
אנונימית
שימי את המשקפיים רק בכיתה או כשאת רואה טלוויזיה ואז את תראי למרחק וזה לא יגדל לך
הגיוני לגמרי