4 תשובות
אני גם נכשלתי היום. איזה דיכאון
אנונימית
הכל טוב גם אם תעשי 8 בסופו של דבר את
תעברי בהצלחה!3>
תעברי בהצלחה!3>
אנונימית
הכל בסדר את תעברי בסוף
מה אפשר לעשות..
באותו הנושא: