תשובה אחת
במידה וסיימת שנה -תקבל חצי מההטבות של מסיים שירות צבאי.
במידה ועשית שנתיים שירות לאומי -תקבל את אותם הטבות של חייל משוחרר.
אז לשאלתך. כן.
במידה ועשית שנתיים שירות לאומי -תקבל את אותם הטבות של חייל משוחרר.
אז לשאלתך. כן.
באותו הנושא: