9 תשובות
זה לא נכון
אני לא כזאת אבל לפעמים כן אני מודה שאני שופטת בגלל המראה אבל זה במקרים בודדות אני בכללי לא כזאת אני אוהבת את כולם גם פחות יפים וגם יפים
אני לא
לאנשים יש נטייה לרצות בקרבתם של אנשים יפים פסיכולוגית, אבל יופי הוא בעייני המתבונן אז תלוי מזה יפה בעיינך
אני לא
אבל כן לפעמים אני שופטת קצת לפי רושם ראשוני
אבל כן לפעמים אני שופטת קצת לפי רושם ראשוני
כי יש את הסטיגמה הזו שאנשים יפים הם אנשים הרבה יותר מצליחים, אינטילגנטים וכולי. אני מתחברת יותר לאופי, פחות מעניין אותי איך הבן אדם נראה באמת.
כי מי שמכוער סימן שהוא גם לא מנסה להיות יפה בגלל שאין דבר כזה בן אדם מכוער מטבעו, כנראה הוא בחר להזניח את עצמו אז זה למה
אנונימי
בהכרות הראשונית, יפים מושכים יותר, עם הזמן אנחנו נמשכים לאיכותיים
לא בהכרח
אולי בהתחלה מתלהבים מהמראה אבל אז משתעממים מהר והולכים אם האופי לא רעשני מספיק או מעניין
יש יפהפיות שהן בצד לבד ואנשים לא הכי נאים מלאים בחברים
אולי בהתחלה מתלהבים מהמראה אבל אז משתעממים מהר והולכים אם האופי לא רעשני מספיק או מעניין
יש יפהפיות שהן בצד לבד ואנשים לא הכי נאים מלאים בחברים
באותו הנושא: