8 תשובות
שואל השאלה:
שמתי מי מלח עם מקלוני אוזניים ולא שטפתי זה בסדר?
שמתי מי מלח עם מקלוני אוזניים ולא שטפתי זה בסדר?
^כן, תמשיכי לחטא באופן יומי
שואל השאלה:
סבבה תודה
סבבה תודה
שואל השאלה:
זאת אינפקציה נכון? כאילו זה תקין?
זאת אינפקציה נכון? כאילו זה תקין?
^לא נראה לי שזאת אינפקציה כי עגיל זה בסופו של דבר פצע ומפצעים יורד דם אז זה לגמריי הגיוני
לשטוף ידיים לפני שאת נוגעת ולחטא אל תורידי את העגיל החור יסגר
לחטא עם מי מלח
לשטוף ידיים ולנקות עם נייר
באותו הנושא: