9 תשובות
תגלחי זה מגעיל ומטריד
אנונימי
אני עושה שעווה וזה כואב אבל סביל זה לא עד כדי כך נורא אבל את יכולה גם לגלח, אם את בגיל לעשותם לייזר וגם יש עוד מלא שיטות נגיד יש קרם כזה שמוריד אבל זה אותו קונספט של גילוח
יכול להיות שזה מוזר או משהו כזה . אבל בסהכ זה בסדר זה הטבע אין מה לתבייש . ולגלח או לעשות שעווה זה אנשים המציאו אז תעשי מה שטוב לך
לעשות שעווה זה באמת כואב אבל זה לא ממש נוראי לדעתי אז אם את רוצה תעשי שעווה וגם את תמיד יכולה לגלח אבל זה הרבה פחות טוב
שואל השאלה:
ניראלך
ניראלך
תגלחי / תעשי לייזר / תשימי קרם להסרת שיער ותסירי את השאר עם גילוח כי לרוב נשאר וזה לא מוריד הכל
אם אתה בן כי שמת אנונימי בתגובות אתה לא צריך לעשות כלום עם זה אף אחד לא שופט בן עם שיערות ברגליים
אם אתה בן כי שמת אנונימי בתגובות אתה לא צריך לעשות כלום עם זה אף אחד לא שופט בן עם שיערות ברגליים
לגלח
תעשי לייזר
אני לא מגלחת הרבה,כי אני בונה על זה שיש לי שיער בהיר,אבל גם אני נדפקת בסוף כי הן משחירות
בקיצור,תתייעצי עם אמא שלך היא תדע מה הכי טוב עבורך ותעזור לך
בקיצור,תתייעצי עם אמא שלך היא תדע מה הכי טוב עבורך ותעזור לך
אנונימית
באותו הנושא: