3 תשובות
אני מאמין בך שבסוף תצליחי, זה בסהכ טסט שלישי.. היו אנשים שהצליחו רק אחרי מלא טסטים ואני בטוח שמלא מבינים את האכזבה שלך אבל את תצליחי בסופו של דבר אני גאה בך על המאמץ תמשיכי ככה :)
שואל השאלה:
בבקשה תכתבו דברים
בבקשה תכתבו דברים
תעברי לאוטומט
אנונימית
באותו הנושא: